gazetki reklamowe szyte druk online

gazetki reklamowe szyte

Wydrukujemy Twój projekt

Wydrukujemy Twój projekt

Gazetki reklamowe szyte 


Nie jest niczym zaskakującym to, że w celu podniesienia sprzedaży powinniśmy stosować praktyki z zakresu marketingu. Może on oczywiście przybierać różnorakie formy, a do tego cechować się zgoła odmienną skutecznością. W niniejszym tekście pochylimy się nad jednym konkretnym elementem, który to może stać się doskonałym uzupełnieniem innych poczynań promocyjnych. Takim właśnie elementem są gazetki reklamowe szyte przeżywające ostatnimi czasy swoje odrodzenie. Dlatego też nie można ich bagatelizować i tym samym warto im się przyjrzeć. W końcu są one często używane przy wszelkiego typu kampaniach marketingowych. Najistotniejszym argumentem przemawiającym za tym, aby wykorzystać taki wariant promocji, jest jego duża skuteczność i jednocześnie niska cena. Oczywiście musimy w tym przypadku pamiętać, aby do ich kolportażu zatrudnić odpowiednie osoby albo też rozdawać je w czasie jakiegoś eventu. Nawet mając na uwadze opisane przed momentem dodatkowe wydatki, finalny efekt jest tego wart. Zazwyczaj po gazetki reklamowe sięgają lokalni sprzedawcy, którzy chcą poinformować potencjalnych klientów o fakcie dołączenia nowej oferty sprzedażowej. Jest to również częsta opcja reklamy w marketach i dyskontach.

Drukuj Online z 4birds.pl


Gazetki reklamowe szyte drukujemy na kredzie połysk 90g. 
Masz do wyboru format A5, A4, A3 oraz 4, 8 i 12 stron. 


Narzędzie dla Twojej firmy


Dziś marketing jest nieodłącznym elementem poczynań każdej firmy. Bez tego rodzaju działań klient ma stosunkowo mizerne szanse na to, aby usłyszeć o naszych działaniach. Stąd też warto wprowadzić w życie konkretne działania, aby nasza oferta przebiła się na tle konkurencji. Możliwości mamy tutaj sporo, lecz w dzisiejszym tekście skupimy się na konkretnym rozwiązaniu. Tym elementem są gazetki reklamowe, które to są nieodzownym punktem o charakterze marketingowym w branży handlowej. W jednakowy sposób można je kolportować bezpośrednio w sklepie lub też np. wrzucać do skrzynki pocztowej. Za sprawą gazetek reklamowych szytych przedsiębiorca jest w stanie uzyskać spory zasięg odbiorców. Posiłkując się tym narzędziem promocyjnym w równie efektywny sposób, można reklamować całą rzeszę asortymentu. Tym samym za jednym zamachem promujemy kompleksowo całą ofertę. To nie tylko wydajne podejście z punktu widzenia sprzedawcy, lecz także wygoda dla konsumenta! Regularnie wypuszczając materiały promocyjne w tej formie, możemy bardzo skutecznie przywiązać do siebie konsumentów. Reasumując, jest to wyśmienity sposób na rozwój personal brandingu!


Dlaczego warto zainwestować w druk gazetek reklamowych?


Mogłoby się wydawać, że w dobie digitalizacji reklama powinna istnieć wyłącznie w sieci. Faktem jest, że taka reklama może mieć potężną siłę rażenia, aczkolwiek wszelkie badania dowodzą, że nadmiar pojawiających się reklam w Internecie nie służy firmom na dłuższą metę tak dobrze, jak reklama wydrukowana na papierze. Za taki stan rzeczy odpowiada kilka czynników. Przede wszystkim nadmiar informacji w sieci, które w pewnym momencie przestają do nas przemawiać. Uwaga człowieka spędzającego w sieci kilka godzin dziennie jest na tyle rozproszona i przebodźcowana, że przestaje rejestrować treści w danym momencie mniej istotne. Czy papier rzeczywiście może mieć przewagę?

Namacalna reklama to podstawa


Celem reklamy jest skuteczność. Ma zwrócić uwagę, zachęcić do zapoznania się z ofertą i sprawić, że klient zainteresuje się naszymi produktami lub usługą. Wykonane w ostatnich latach badania dowodzą, że gazetki reklamowe i wszelkiego rodzaju katalogi znacznie lepiej sprawdzają się w tej materii niż reklama w sieci. Ankiety potwierdzają, że dla osób po czterdziestym roku życia gazetka jest jedyną akceptowalną formą reklamy. Jest namacalna, nie wymaga klikania w różnego rodzaju linki, instalowania aplikacji i spędzania jeszcze więcej czasu z oczami wlepionymi w ekran telefonu. Do gazetki w wersji papierowej można wrócić w dowolnej chwili. Daje czas do namysłu, ale przede wszystkim — jest czymś fizycznym, czego można dotknąć. Okazuje się, że ten aspekt dla wielu ludzi ma ogromne znacznie w dobie totalnej digitalizacji wszystkiego.

Wygoda ma ogromne znaczenie



Dla osób, które spędzają wiele czasu przed monitorem lub ekranem telefonu reklama w papierowej wersji, jest niewyobrażalną ulgą. Gazetki reklamowe na ogół pojawiają się z odpowiednim wyprzedzeniem, informując klientów, co w danym tygodniu będzie bardziej opłacalne. Dzięki gazetkom klient będzie miał czas na zastanowienie i możliwość optymalnego wykorzystania promocji. A to wszystko bez niewygodnego w takich sytuacjach scrollowania i bez konieczności posiadania urządzenia, by faktycznie przekonać się, co dana firma ma do zaoferowania. Zdigitalizowane zamienniki gazetek na ogół wymagają od zainteresowanego ściągnięcia aplikacji, a te z kolei niemal zawsze proszą o dostęp do zawartości telefonu. To wciąż dla wielu osób sytuacja, na którą nie sposób się zgodzić. Dobrze przygotowana gazetka będzie najlepszą formą reklamy. Naturalnie, liczy się dobór kolorów i całokształt szaty graficznej, aczkolwiek warto zastanowić się nad koncepcją, która przyciągnie wzrok. To forma reklamy, do której z łatwością można wrócić w dogodnej chwili. Według wielu badań gazetki reklamowe wzbudzają o wiele większe zaufanie klientów niż jakakolwiek inna forma reklamy. Dzieje się tak również za sprawą ich charakteru. Po gazetkę można sięgnąć, ale nie trzeba, a zatem nie jest nachalną formą marketingu. A tego nie można powiedzieć o reklamach pojawiających się w sieci.