wizytówki
Wizytówki bywają bardzo eleganckie, ale przede wszystkim ułatwiają życie. Dlatego druk wizytówek, jest czymś, co zdecydowanie powinieneś zrobić, aby je posiadać.
Kto nie ma własnej wizytówki? – traci.
Wizytówki bywają bardzo eleganckie, ale przede wszystkim ułatwiają życie. Dlatego druk wizytówek, jest czymś, co zdecydowanie powinieneś zrobić, aby je posiadać.
Kto nie ma własnej wizytówki? – traci.
Druk wizytówek
Drukowanie wizytówek to tradycyjna forma prezentacji informacji na prostokątnym kartoniku. Mimo głęboko zdigitalizowanego świata jest ona wciąż niezwykle efektowną i skuteczną formą pozyskiwania klientów.
Klasyczne wizytówki jednostronne lub dwustronne składają się z jednej części — wyciętego prostokątnego kartonika o różnej grubości. W naszym asortymencie posiadamy różnorakie rodzaje papierów, takie jak papiery ozdobne czy nawet barwione w masie. Dzięki nam klasyka miesza się z modernistycznymi akcentami. Dostępne w naszej drukarni rozmiary to 85 x 55 lub 90 x 50 mm. Drukuj online szybko i prosto.
Drukuj Online 4birds.pl - Wizytówki
Niby mały kawałek papieru, a potrafi zrobić piorunujące pierwsze wrażenie, które powstanie na dłużej. Mowa oczywiście o wizytówce. Znajduje się na niej nasz adres, imię, nazwisko, telefon, e-mail, ogólnie rzecz biorąc najpotrzebniejsze dane kontaktowe.
Wizytówka służbowa zawiera także stanowisko w naszej pracy. Wizytówka powinna być prosta, czytelna, ale jednocześnie piękna. Powinna wyrażać nas, być dopasowana do naszej osobowości i charakteru wykonywanej pracy.
Wręczając komuś wizytówkę, możemy mieć pewność, że nie zapomni naszego numeru telefonu, czy adresu poczty e-mail, gdy będzie miał potrzebę się z nami skontaktować .Wizytówka z powodzeniem mieści się w standardowym portfelu i można ją łatwo przenosić i przechowywać. Niektórzy posiadają nawet specjalne wizytowniki, w których gromadzą otrzymane wizytówki.
Sprawdź również wizytówki premium, wizytówki multiloft - warstwowe, wizytówki składane.
Wizytówki to jedno z ważniejszych narzędzi przy promowaniu firmy czy marki, dlatego też niezwykle istotny jest odpowiedni ich dobór. Warto zwrócić uwagę na to z czego i jak wykonane są wizytówki. Oprócz walorów estetycznych należy wziąć pod uwagę także względy praktyczne. Ostatnio coraz większą popularnością cieszą się wizytówki z dziurką. Niewątpliwą ich zaletą jest wszechstronność. Możemy w łatwy sposób dołączyć taka wizytówkę do przesyłki zamówionej przez klienta. Za pomocą wstążki i wizytówki stworzymy swego rodzaju metkę, zyskamy piękne opakowanie i jednocześnie wspaniałą reklamę dla swojej marki. Wizytówki z dziurką są też bardzo praktyczne ponieważ istnieje możliwość doczepienia ich np. do kluczy (warto wtedy zdecydować się na wizytówki z twardego papieru albo innego trwałego surowca). Oczywiście niewątpliwą zaletą wizytówek z dziurką jest także możliwość ich umieszczenia w niektórych wizytownikach. Dodatkowym atutem jest ciekawszy wygląd takich wizytówek. Warto skorzystać z usług profesjonalnej drukarni internetowej.
Drukuj online - zyskasz produkt szybko i wygodnie.
W jaki sposób wizytówka wpłynie na postrzeganie Twojej firmy?
Marketing jest współcześnie bardzo ważnym elementem egzystencji każdej firmy. W dużej mierze wynika to z faktu, że walka o klienta jest szalenie intensywna. Stąd też nie można przepuścić w zasadzie żadnej okazji, aby przypominać o swojej działalności. Chociaż teraz zdecydowanie większość działań promocyjnych przeniosła się do sieci, to w żadnym razie nie można umniejszać roli innym praktykom. Doskonałym przykładem takiego stanu rzeczy są tradycyjne kartonikowe wizytówki cieszące się wciąż niemałym zainteresowaniem. Z tego też powodu warto im się nieco przyjrzeć. Do tego podpowiemy też jak dzięki nim wpłynąć pozytywnie na postrzeganie naszej firmy.
Wizerunek przedsiębiorstwa a wizytówki
Tak jak to już zostało wspomniane coraz częściej, ma miejsce kontaktowanie się na linii firma – konsument poprzez internet. Jednak w dalszym ciągu te kluczowe sprawy są omawiane osobiście. Dążąc zatem do zainicjowania takiego spotkania, warto mieć gdzieś pod ręką wizytówkę. Posiadanie jej umacnia pozytywne wrażenie o naszej działalności, a po samym spotkaniu również przypomina o marce. Nie można również pominąć faktu, że profesjonalnie przygotowana wizytówka to również dowód na rzetelność naszej firmy. Można wręcz rzec, że zaświadcza o jej kompetentności. Do tego widać jak na dłoni, że firma jest na każdym kroku w gotowości do nawiązania kolejnych relacji biznesowych.
Oryginalność to podstawa - Drukuj Online z 4birds.pl
W żadnym wypadku nie można dopuścić do tego, aby nasza firmowa wizytówka była tylko kawałkiem papieru z danymi teleadresowymi. Trzeba bowiem w jakiś sposób wyróżnić się na tle konkurencji. Dlatego też warto rozważyć takie modyfikacje jak np. kolorowy emblemat, wypukły druk albo też interesującą teksturę papieru. To tylko przykłady, ale już dzięki nim nasza propozycja zostanie zapamiętana na dłużej. Przekonajmy się teraz jak doprowadzić do tego, aby osiągnąć zakładany cel.
Jakie działania należy podjąć, aby nasza firmowa wizytówka realizowała pokładane w niej nadzieje?
Jak już wiemy dysponowanie własną wizytówką, jest ważne. Stąd też mają ją nie tylko właściciele firm, managerowie czy sprzedawcy handlowi. Nie można jednak stawiać tu na bylejakość, bo nie przyniesie to oczekiwanych rezultatów. Wadliwie przegotowana wizytówka naszej firmy nie zaświadcza zbyt pochlebnie o tym, co robimy. Jest to wręcz jednoznaczny sygnał, że to w każdej dziedzinie firma, jaką reprezentujemy, jest nieprofesjonalna, a jej działania są niedbałe. Stąd też warto przestrzegać konkretnych reguł, aby dobrze wypaść w oczach potencjalnego klienta.
Dobrze przygotowana wizytówka naszej firmy musi:
- zawierać kluczowe dane dotyczące siedziby naszej firmy i kontakt do nas,
- odznaczać się przykuwającym oczy designem,
- być staranie przygotowana, tym samym papier, na jakim jest wydrukowana, powinien być dobrej jakości. Nie można przy tym zapominać o odpowiedniej klasy tuszu.
Słowem podsumowania
Chociaż nowoczesne rozwiązania marketingowe coraz śmielej sobie poczynają, to poczciwa wizytówka ma się doskonale. Co więcej, nie zanosi się, aby miało się to jakość zmienić w najbliższym czasie. W końcu jest to kluczowy element komunikacji. Tym samym warto poświecić trochę czasu na przygotowanie. Nie jest to jakość wysoce kosztowne, a w zamian otrzymujemy wymierne profity.
Kontakt
Skontaktuj się z nami, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy przy zamówieniu wizytówki. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!