Plakat może mieć wiele funkcji — od estetycznej poprzez informacyjną aż po marketingową. Plakaty reklamowe mają być chwytliwe i zawierać w sobie stosunkowo krótkie hasła. Przesłanie, które będzie na nich umieszczone, powinno dać się zapamiętać tuż po jego ujrzeniu. Z pomysłem zaprojektowany plakat świetnie sprawdza się jako element kampanii reklamowej firmy. Warto zadbać o jego przesłanie i trwałość, to drugie zagwarantuje dobra drukarnia internetowa.
Jak wygląda plakat listwowany?
Plakat listwowany jest bardzo popularny w firmach usługowych, przychodniach i aptekach. Dobrze sprawdza się jako reklama produktu. Jego budowa jest specyficzna — górna i dolna krawędź plakatu przytrzymywana jest przez metalowe listwy z zawieszkami. Można powiesić wydruk w dowolnym miejscu na ścianie. Plakat jednostronny jest bardzo praktycznym rodzajem plakatu, ponieważ nie podwija się i dobrze przylega do powierzchni, do której jest przymocowany. Można na papier nałożyć warstwę zabezpieczenia, by całość była jeszcze trwalsza. Ulepszenia, takie jak zastosowanie błyszczącej lub matowej folii, lub lakieru na przedniej stronie plakatu, mają wartość ochronną i nadającą żywszy kolor.
Zalety plakatu listwowanego
Plakat listwowany ma kilka zalet, które sprawiają, że jest chętnie wybierany przez klientów drukarni internetowych:
jego brzegi się nie wywijają,
dociążone krawędzie przylegają do ściany,
można z łatwością go zawiesić dzięki haczykowi,
plakat nie niszczy się przy mocowaniu na ścianie (nie trzeba robić dziurek na gwoździe ani przyklejać go taśmą klejącą.
Gdzie zamówić plakat reklamowy listwowany?
Plakat listwowany najłatwiej zamówić w drukarni internetowej, ponieważ można to zrobić bez wychodzenia z domu. Można wybrać rodzaj papieru, format i uszlachetnienie. Warto mieć gotowy wzór zaprojektowany przez grafika. Warto sprawdzić, jaki drukarnia ma czas realizacji zamówień i po jakim czasie wysokiej jakości listwowany plakat trafi do naszych rąk.
Elementy składające się na plakat reklamowy — o tym nie możesz zapomnieć!
Listwowany plakat reklamowy przeznaczony jest do powieszenia na ścianie w gabinecie lekarskim, aptece, punkcie usługowym, na uczelni lub w przedszkolu. Warto pamiętać o tym, by przyciągał wzrok osób, które go zobaczą. Dlatego ważny jest:
Dobry pomysł — Po pierwsze, trzeba mieć dobry pomysł na plakat reklamowy, który przyciągnie publiczność.
Interesująca grafika — to główny element każdego plakatu i ten, który w pierwszej Kolejności przyciąga wzrok. Pracując nad tym elementem i wkładając w niego maksimum wysiłku, mamy większe szanse na przyciągnięcie uwagi odbiorcy i sprawienie, że zostanie on z naszym plakatem na dłużej.
Chwytliwe hasło — Plakaty to nie miejsce na długie słowa, dlatego tekst musi być krótki, a jednocześnie chwytliwy i intrygujący. Kreatywność jest tu bardzo pożądana,
Odpowiednia kolorystyka i czcionka — jest to równie ważny element, gdyż plakat musi tworzyć spójną całość estetyczną,
Odpowiedni rodzaj-drukarnie internetowe mają kilka rodzajów plakatów, które wykonują, poznaj zalety każdego z nich i wybierz najlepszy.