Darmowa dostawa w Polsce

Plakat — reklama tania i ciągle obecna

Plakat — reklama tania i ciągle obecna

Drukowanie Online i tak zwana tradycyjna komunikacja jest daleka od odejścia do lamusa. Często łączy się ją z nowymi środkami komunikacji, aby osiągnąć większy efekt.
Reklama drukowana jest wszechobecna i stanowi część wizualnego krajobrazu człowieka. W domu, w podróży, w pracy, w szkole, jak i podczas imprez i wydarzeń.



Jak więc wybrać tradycyjną komunikację, która będzie najbardziej odpowiednia dla Twojego klienta?


Niezależnie od tego, czy przybiera formę wydrukowanych plakatów papierowych takich jak: plakaty jednostronne, plakat wielkoformatowy czy plakat jednostronny listwowany. Strategia komunikacji plakatowej bardzo efektownie przyciąga uwagę. W różnych miejscach występują różne formaty. Wielkie plakaty wielkoformatowe w dużym formacie zdobią ściany metra, billboardy różnej wielkości zdobią krajobraz miasta, kampanie reklamowe z plakatem jednostronnym są obecne w wiatach przystankowych, jak również na przedniej części autobusów.


Plakat listwowany z listwą metalową skutecznie ozdobią i dadzą rozpoznawalność Twojej marki w miejscach takich jak poczekalnie, korytarze w biurowcach czy miejsca spotkań w pracy i poza nią.


Celem plakatu jest dotarcie do populacji w skali miasta, dzielnicy, ulicy czy zakładu pracy. Głównym celem są przechodnie, kierowcy i użytkownicy transportu publicznego, czy przechodnie lub pracownicy zakładów pracy. Ewolucja tej strategii wprowadziła technologię druku plakatów na wysoki poziom technologiczny, dzięki czemu plakaty stały się żywe, a czasem wręcz dotykalne. Technika druku plakatów pozwala na spektakularne odwzorowanie barw i kolorów, które ujął grafik w swoim projekcie plakatu.

Strategie oparte na reklamie plakatowej jest szczególnie skuteczna dla firm chcących pracować nad swoim wizerunkiem i zwiększyć rozpoznawalność. Ponieważ plakaty lub billboardy pozwalają na geograficzny i typologiczny wybór celów, pozycjonowanie plakatów musi być dopracowane w celu dotarcia do właściwej grupy odbiorców.